Första dagarna...

De första dagarna på detta år, 2011, har varit bra! Jag fick avsluta förra året och påbörja det nya med de människor jag älskar mest. (dock saknades Liza, men hon var med i mitt huvud hela tiden)
Egentligen är det såna tillfällen som betyder mest för mig. När man får vara med sina nära och kära! Jag vill ta vara på den tiden innan "det riktiga" livet börjar. När man "inte har tid" för sånt utom vid jul-nyår-möjligtvis påsk-kanske midsommar-sen igen vid jul.

Det är säkert normalt men just nu känner jag mig lite lätt förvirrad. Jag känner mig så vuxen och glad, men å andra sidan lite orolig och som en liten flicka. Jag känner mig HELT REDO samtidigt som jag är lite rädd att ta det stora steget. För det är ett STORT steg. Men jag vet att det blir bra iallfall! Jag tänker vänta, tills vi vet helt säkert, med att säga vad det handlar om. Men ni kommer nog snart få veta... Väldigt snart!!


Nu ska jag och Johan åka till midsommarkransen för att sova! Imorgon åker jag till Sundsvall för kick-off med jobbet!!!


XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0