mycket...

Känns som att det är mycket nu... Stora förväntningar inför flytten i april, många funderingar kring jobb/eventuellt plugg, mycket nytt med nya jobbet, konstiga sovtider, konstiga matvanor, känns som jag börjar bli sjuk o.s.v. Just nu känner jag att jag behöver ett break! Typ en 2 veckors semester där jag bara behöver ligga på stranden, i poolen och äta supergod mat o inte tänka på något annat! Johan får gärna följa med... Liza också! <3 Jag bara ser massa palmer, vit sandstrand o klarblått vatten framför mig. Inte blev det mindre när jag träffade Sandra idag. hon pratade om att åka utomlands o jag bara kände att jag satt på flyget till något varmt land. Tyvärr kom jag tillbaka till verkligheten sen.

Vet inte hur många gånger jag har drömt att jag ska utomlands... Speciellt att jag ska till Johnnys bar i spanien, men av någon anledning kommer jag inte dit. Jag kan vara på väg, men jag hinner alltid vakna innan jag kommer dit. Jag blir alltid lika besviken, även fast jag bara kommit dit i drömmen.

Nu börjar jag frysa... Vill inte bli sjuk... Orkar inte skriva mer!!

"dream on, dream on, dream until your dream come true"

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0