Trötter

Oj vad jag är trött! Idag skulle jag haft demo i Oxelösund men den blev inställd. Och det fick jag veta först när jag kom till Nyköping. (Åkte ifrån tumba 08:30) Väglaget var det absolut SÄMSTA jag nånsin varit med om! Mellan södertälje och vhd höll jag en medelhastighet på 85km/h. Efter av/påfarten i vhd sänkte jag till 80km/h ända tills jag kom till sillekrog. Där hamnade jag bakom saltbilen. Gjorde ett omkörningsförsök men det var för halt och för mycket snöig is på vägen. Höll mig bakom i 70km/h. I närheten av tystberga hamnade jag i ett trafikkaos: ca 20-30 lastbilas stod vid sidan av vägen. De lastbilar som stod längst fram började åka och jag hamnade bakom en som höll 40km/h. Efter en liten bit stannade den och jag med. Skulle precis börja köra om och det var verkligen GLASHALT! Trodde jag skulle bli stillastående men efter en stund kom jag loss o fick upp lite fart.
Stannade i nyköping för att ringa upp  säga att jag skulle bli sen men då visade det sig att mannen skulle iväg.

Gick in på McDonalds för att vila lite efter 1 ½timmes bilkörning!

Senare åkte jag till IKEA med Johan och tittade på lite möbler. Längtar som fan till 15 april nu!!!! :)

För trött för att skriva mer nu!

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0