WATCH OUT

Jag tror mitt huvud kommer sprängas i bitar! Nästan lite yr... Har funderat lite på senare tiden vad jag vill göra med mitt liv. Min största dröm är ju att flytta utomlands till USA och/eller att resa MASSOR! Jag tänker hela tiden att jag bara har ett liv att spendera och jag vill ju spenadera det på bästa sätt. Jag vill inte att "bekvämlighet" eller tryggheten i ett jobb ska komma ivägen för mina drömmar.
På senare tiden har jag dessutom varit lite sugen på att plugga på senare tid. Jag har fram till den 15 april (samma datum vi flyttar) på mig att söka till den utbildningen jag vill gå.

Varför kunde man inte ha oändligt med pengar? Det hade varit så mycket enklare att bestämma sig då...

XXX


Kommentarer
Postat av: Mamma

Dröm! Våga! Vill! Klart alla beslut skulle vara lättare om det fanns obegränsat med kosing. Ta de beslut du kan utifrån rådande omständigheter och rådande ekonomi.

Älskar dig och tror på dig!

2011-01-13 @ 21:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0