<3

Bara för att jag inte orkar skriva....

Imorgon åker vi till Leksand/rättvik och kommer vara borta ända tills nästa söndag. Så därför kommer jag inte kunna skriva så mycket. Kanske hinner skriva en vända imorgon innan vi åker, men jag lovar inget!

Idag har jag varit o tagit Twinrix-sprutan... Var skitnervös innan o hade något kortare naglar när jag kom fram än när vi åkte. Johan fick hålla mig i handen och det gick faktiskt ganska bra. Armen blev helt stum efteråt men det gick över efter en stund. Sen blev jag superrtrött ev vaccinet så när jag kom hem sov jag i 1 ½ timme,
Om 4 veckor ska jag tillbaka igen!!! BLÄ! Jag hatar verkligen sprutor...

Nu ska vi sova för att orka packa och åka hela vägen till Leksand... I corvetten...

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0