Golf

Idag var pappa och jag på åda o slog några bollar på rangen! Sen slog vi lite i bunkern och det gick väl sådär. Så nu har jag nästan blåsor i händerna...

Johan är på västkusten med sin familj, så jag är i Trosa hos min... Det passar rätt bra eftersom jag jobbar i helgen och 6 dagar framåt. Blir nog en hyfsat tidig kväll ikväll, fast imorgon jobbar jag 10-17. Lite sovmorgon iallfall... Sen är det tidigt hela veckan! På måndag börjar jag 7 o det är tigiaste dagen. Men när man börjar tidigt så slutar man också tidigt. Nu är det alltså ytterligare 5 arbetsdagar, sen har jag 10 dagars ledigt! :D Då blir det Leksand i lite mer än en vecka, sen jobbar jag 3 veckor till sen är det Rhodos som gäller!! Awesome!

Nu vill mamma att jag ska smaka på maten, sen är det klar!! :D

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0