HELT JÄVLA ÅT HELVETE!!!!

Satt precis och läste på aftonbladet.se och har insett att nåt är åt helvete på denna jord.

Först och främst, det som har hänt i Norge. Jag sörjer med alla anhöriga och inblandade. Dock är det för overkligt för mig att ta in och jag har ungefär samma känsla som när jag tittar på en otäck film: "Det är inte på riktigt". Och jag vet inteom det beror på att jag inte kan föreställa mig hur det är, eller om det är förnekelse. Jag kommer aldrig kunna sätta ord på det hat jag känner emot A, (Nej, jag tänker inte skriva ut namnet, för han förtjänar inte det) Även om jag skulle studera varenda jävla ordbok på denna jord, på alla språk som finns, skulle jag ändå inte kunna beskriva hur otroligt mycket jag hatar den människan.
Väldigt sällan önskar jag folk något ont, inte ens när jag är RIKTIGT arg, men nu är det annorlunda....
Jag önskar att A drabbas av alla hemska sjukdomar som finns i världen. Jag önskar att han får så mycket stryk i fängelset att han önskar att han aldrig blivit född och jag hoppas att han dör en lång och plågsam död.

Det andra som gjorde mig sinnessjukt förbannad en artikel om "Portmannen", som sexuellt ofredat och förgripit sig på 47 barn och gjort sig skyldig till 52 brott under nästan 1½ år. Nu är han dömd i 2 år....... 2 FUCKING JÄVLA ÅR???!!!!!! Det är så sinnessjukt så det finns inte. Vem i helvete är det som har skapat de Svenska lagarna????!!!! 2 år?!
Om han hade förgripit sig på ett barn, hur länge hade han fått sitta då, tro? Kanske 1½-2 år... MINST... Det ju för fan som att säga: Tag 47, men betala ENDAST för 1.
Jag tycker att man om man gjort 52 brott ska man dömas för 52 brott.... Alltså, varje brott ska se som ett eget brott, och han ska dömas för VARJE brott, inte för allt-i-ett brott. Det är verkligen STÖRT att det även finns paketrbjudanden/"fantastiska erbjudanden" i den kriminella världen... Det gör så ont i mitt hjärta att läsa det... Nu har jag bestämt mig... När semestern är slut ska jag ge mig fan på att kontakta Mr. Stadsminister och fråga vad han tycker om detta....

Jag känner egentligen bara för att gråta... Jag ber om ursäkt till alla känsliga läsare för mitt ovårdade språk, men detta är en överdrivet mild version av hur jag känner....


XXX


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallå gumman. Du är duktig på att uttrycka dig och när det gäller dessa grejer så är det helt i sin ordning att skriva hur man känner. Älskar dig massor just för att du är du.

2011-07-26 @ 21:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0