Inget särskilt...

En lördag kväll... Som känns som vilken jävla tisdagkväll som helst... Fy vad trist det känns med en sån känsla... Har egentligen inget särskilt att skriva om, men jag känner bara att det kliar lite i fingrarna.

Jag känner just nu att jag saknar min lilla Lykke hur mycket som helst. Jag hade ju hoppats på att hon skulle vara hemma igår eftersom jag hade en hel dag i Trosa som dessutom var ledig. Tyvärr var hon så långt söder ut man kan komma i detta land, nämligen i skåne. Inte för att hon har rymt dit, utan för att hennes matte har rymt dit och tagit Lykke med sig. Förhoppningsvis hinner jag träffa min älskling något under nästa vecka. Då ska vi ha superkul hon och jag. Eftersom jag jobbar ytterligare 5 dagar under denna vecka kommer jag nog bo lite i Trosa. Speciellt eftersom jag börjar 7.30 nästan alla dagar! HUA!
Om det är fint väder tänkte jag kanske kidnappa henne till Tullgarn för att dricka lite vatten och bada! <3 Mitt lilla blötdjur, jag älskar dig så!
Igår kväll fick jag ändå lite hund-mys. Det var nämligen Jonas, Waldemar och Krigis som var på besök under kvällen, för lite grillning och öl. Jonas är pappas gamla kollega, Waldemar är hans son som är 5 år (fyller 6 år i september, faktiskt..) och Krigis som är deras shäfer! Han och jag gick på en 40 minuters-promenad och sen var han helt slut. Mysigt att få gosa lite med en vovve. Jag har bestämt att när jag har tid och pengar ska jag skaffa egen hund! <3

Nästa vecka åker vi till Leksand, äntligen. Det är sån sjuk avslappning att vara där och jag stormtrivs. Luften är helt annorlunda där uppe och det är så underbart. Bara jag slipper åka till Rättvik alla dagar så är jag glad! Johan vill ta Corvetten, men jag tycker vi ska ta Saaben, eftersom den drar typ 1½ liter mindre PER MIL! Jag tänker ekonomiskt, det gör inte Johan...

Bara lite om allt och inget!

Ska nog ta ett avsnitt OC nu innan natti.... Sov gott mina vänner <3

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0