Just nu...

... har jag en jobbig känsla i kroppen. Kan inte säga vad det är för känsla, men jag kan säga att den är jobbig. Den gör mig lite ledsen och får mig att börja tänka på saker som jag inte vill/behöver tänka på.
Just nu saknar jag Liza så oerhört mycket för jag vet att hon skulle förstå. Även fast jag själv inte gör det... Jag vet att hon skulle göra mig gladare och säga något som gör känslan i kroppen mycket bättre! Varför ska det vara så in i helvete lång till London?? I need you baby!!!
Vem vet, det kanske bara är en sån där härlig humörsvängning som vänder om en kvart....
Kanske är det så att jag gör av med så mycket glädje på jobbet att jag måste få vara lite nere ibland?

Mitt liv är faktiskt väldigt bra! Jag har en underbar familj som alltid finns här när jag behöver dom, och som jag älskar så mycket att om jag älskade dom mer så skulle jag gå sönder. Samma sak gäller min sambo. Han är verkligen helt underbar! Jag har ett jobb som jag trivs med och som jag tycker att jag är rätt bra på, och har dessutom massa trevliga arbetskamrater! Jag har väldigt bra vänner. Dom är kanske inte jättemånga till antalet, men jag har lärt mig att det är viktigare att ha några få, riktigt BRA, vänner än att ha många ytliga kontakter.

Nu börjar det blixtra och åska rätt mycket här så jag ska nog stänga av datorn nu.

Behövde bara dela med mig lite till någon... Tack för att du läste! :)

XXX


Kommentarer
Postat av: Carina

Läser allt du skriver. Tack för att du delar med dig! Kram

2011-07-26 @ 21:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0