14 Juni 2011

Vilken extremt uttänkt rubrik på mitt inlägg. Kan verkligen inte komma på något bra!

Vet inte riktigt var jag ska börja nånstans...

I onsdags förra veckan var jag på hypnosterapi för min getingfobi. Det gick bra och än så länge känns det mycket bättre! Han som hjälpte mig var superbra och det var roligt och häftigt. Hoppas att min träning ger resultat!

I torsdags var jag på utspring för mina två gamla bandmedlemmar (Hade ett band när jag gick i låg/mellanstadiet tillsammans med Amanda Ericsson och Emma Tällö!) På utspringet var det sådär SUPERVARMT och nästintill vindstilla! Måste varit nästan 35-40°C i solen och inte hade jag nåt vatten med mig heller! Tjejerna var superfina och verklade vara glada. Stackars Emma skulle åka till Cypern dagen efter! Jag är inte alls avundsjuk! xD

Fredagen den 10:e Juni tog Patrik och Bella studenten. Först då insåg jag att det var 3 år sen jag tog studenter! 3 år!!!!! Det är sjukt vad tiden går fort! Patrik sprang ut vid nyköpings hus och det var nog det tråkigaste utspringet jag varit med om (no offence). Det var en kille som kom ut hoppandes o skrikandes, alla andra gick ut nästan helt tysta!
Brorsan var fin i sin kostym, men han tyckte nog att et var rätt varmt, stackarn! Gick gick ner till stadshuset, men när vi kom fram gick alla elever mot flaken. När vi tog studenten tyckte jag att vi stod där väldigt länge.
Jag och Johan gick till flaken för att titta lite på Patriks flak. Där mötte vi Bella som var SÅÅÅÅÅ fin i sin vita klänning! Vi tittade lite på flaken innan dom åkte iväg, och sen åkte vi hem.
Kusinerna Bella och Patrik hade mottagning tillsammans och det var jättetrevligt. God mat, massor med folk och glada studenter.
På kvällen gick tjejkusinerna + respektive (Eddie saknades) ut på Tullen i Trosa och hade trevligt! Jag slog på stort och drack en pepsi och en Water-on-the-rocks.

På lördagen var det Trosa Marknad och jättevarmt igen! :) Superskönt, dock inget bra marknadsväder. Bev en snabbrunda och sen åkte vi hem till Söderby. Senare var det inflyttningsfest i södertälje som vi var bjudna på av två killar på Johans jobb. Det blev trevligare än väntat och vi blev bjudna på supergod indisk mat!

Blev en riktig slappardag på söndagen. Stackars Johan hade ont i magen på morgonen  var ute  gick kl5 på morgonen!

Nu är det ny vecka och på torsdag och fredag ska jag ÄNTLIGEN få jobba! :D

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0