Räkningar

Nu är jag precis klar med att betala räkningar för dena månad! Usch, jag hatar det verkligen! Så omnån vill betala mina räkningar nästa månad, säg gärna till! :) Det positiva är väl att jag har över 10.000:- kvar bland mina tillgångar efter allt betalande. Hoppas att vi kan betala resan till Rhodos nästa vecka!! :D Bokade den nämligen igår, men den är inte betald... Så nu har vi till
Det går inte att beskriva hur mycket jag vill åka! Det är verkligen helt otroligt! 
Underbart med värmen, och avkopplingen! <3 Jag har dessutom aldrig varit i grekland så det skulle vara så underbart att få se hur det är där. Dessutom att få smaka massa ny mat! :D Tror inte att åt slår gambas såkart, men man vet aldrig! Grekerna måste kämpa hårt isåfall!

Igår var Karlsson och Alle på besök! Vi skulle fira Karlssons födelsedag i efterskott eftersom vi inte kunde fira honom på fredagen när han fyllde! <3 Grattis babe! :) Av oss fick han ett spel, närmare bestämt Monopol -Metallica edition! :) Vi köpte ett likadant till oss också! :D
Om 2 veckor vid samma tid sitter vi och tittar på metallica!! Och jag hoppas verkligen att det är bättre väder än idag, för det har regnat HELA dagen idag! Skönt att ha en heldag inomhus, men hade föredragit en heldag vid stranden men sol o bad!


Kommande helgen är fullspäckade med massa äventyr! Nästa helg är det midsommar, johans morfar fylelr 75 och jag fyller 22!
Helgen därpå åker vi till GBG och metallica!
Ingen lugn och ro här inte! Imorgon jobbar jag 10-19.15, och sen ytterligare 2 dagar denna vecka! :D

Nu ska det iordningställas lite matlåda!

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0