UPP&NER

Idag skulle Faster Susan komma på lättlunch och sitta i vår nya soffa. Så blev det inte riktigt.
Hon hade nämligen precis ätit frukost och var inte så hungrig när hon kom, så det blev lite fika istället. Som vanligt blev det massa babbel tillsammans med jättegott te som Sus hade med sig. Hon sa att hon funderade på att åka till ikea på vägen hem och jag sa att jag också vile dit. Det slutade med att vi spenderade nästan hela eftermiddagen i kungens kurva. Först på ikea, där jag hittade några krukor m.m. Sen vidare till Ö.B där jag köpte massa jord. Efter det var vi på jakt efter en cykelhjälm som jag skulle få av Susan. Efter en stunds letande hittade vi en rosa hjälm på intersport. Hon köpte dessutom en supersnygg adidas-tröja till mig i tidig födelsedagspresent! Verkligen skitsnygg! TACK så mycket! Mest tacksam är jag såklart för sällskapet som var supertrevligt! För mig är det så viktigt att få umgås med släkt och vänner, men tyvärr finns inte alltid tiden! Jag uppskattar dagar som denna!





Jag och Johan pratar om att eventuellt åka utomlands i augusti/september.  Har hittat en resa till rhodos som är superbillig, så nu ska vi bara sätta oss och räkna. Man måste faktiskt få drömma också! (Så för alla som undrar önskar jag mig rese-pengar i födelsedagspresent! ;) )


XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0