Före - Efter

Just nu sitter Johan och Karlsson och spelar tv-spel.. BLÄ tycker jag eftersom jag är jättedålig på det spelet dom spelar... Så jag valde att ha lite kul på egen hand:
Jag hoppade in i duschen och sen lekte jag lite med mitt smink och fixade håret :)

FÖRE:


EFTER:




Ibland måste man få vara lite ego också! :)

Vi var iväg på bio tidigare under kvällen. Vi såg Fast&Furious5 och jag tyckte faktiskt den var rätt bra! Riktigt underhållande film faktiskt! Pubiken var väldigt glad och applåderade rätt mycket under filmen också! Alltid lika trevligt att vara på heron (otroligt mycker sarkasm)... Folket som är där beter sig oftast rätt otrevligt, väsnas o skräpar ner...

Nu fortsätter vi kvällen med mys i soffan o kanske nån film! :)

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0