fortsättning med bilder..
















....

haha, ligger i soffan o lägger upp lite bilder... Precis när jag la upp sista biden somnade jag! Men jag har haft en sån där duktig dag igen.
Gick upp vid 9.30, började med att baka en chokladkaka till vårat besök. Johans mormor och morfar var här vid 11 o var kvar nån timme... Ida (deras hund) var superglad idag och var jättekelig...
Efter det skulle Johan iväg o opereras, o då passade jag på att dammsuga, torka golven, plocka i diskmaskinen, sortera tvätt o tvättat o sen lagade jag mat tills Johan kom hem. Operationen gick bra... Han opererade bort en knöl som satt på armen. Läskigt!

Nu ska vi snart åka o handla till middagen... Det blir fläskfilé av nån sort ikväll... Funderar på nåt med massor med vitlök o  paprika! Smarrigt!! :D

Tänkte hinna med att träna på mitt wii ikväll också! :D

Kanske uppdaterar senare om jag orkar!!!

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0