L.A noire

I fredags fick Johan ett nytt TV-spel, men eftersom han jobbade eftermiddags-skift var han inte hemma när spelet kom. Men  det var jag.
Innan han åkte till jobbet sa jag att jag skulle öppna och börja spela när spelet kom. Och det gjorde jag också, i över en timme. Det är ett riktigt spännande spel!
När Johan kom hem sa jag att jag hade spelat, men han trodde mig inte. Först trodde han inte att jag spelat L.A noire (det nya spelet) utan att jag hade spelat något annat. När jag sa: "men skivan sitter ju i", öppnade han fodralet. Han sa: "skivan ligger ju här?"
"Ja, men det där är CD2" sa jag då... Stackars Johan var ju sååååå nyfiken på spelet och vi skulle iväg på bio.
Jag retade och sa att jag skulle berätta vad spelet handlar om!
Nu har jag fastnat för det här spelet (Jag som hatar tv-spel, utom Super Mario) och kommer troligtvis spela det en del på dagarna när Johan jobbar...

Har inte jobbat nåt alls senaste veckan och jag börjar bli riktigt rastlös nu. Har lessnat på att sita vid datorn och har nästan aldrig nån inspiration till att blogga längre. Min nya "hobby" har blivit att städa... Och jag tycker att jag städar JÄMT! Har varit väldigt trött hela förra veckan och inte haft ork till att åka iväg o göra något! Det värsta är att, när jag ahr städat klart sitter jag bara vid tv:n eller datorn tills jag blir så trött att jag går o sover. Värdelöst!

Ni får fortsätta hålla tummarna för mig tills jag får svar om ett par veckor!!!!


Nu är klockan MASSOR o nu ska vi sova! Good night my loved ones! <3

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0