Långtråkig dag...

Den här dagen har varit en sån dag som bara försvann! Har varit en rätt långtråkig dag. Har tyvärr börjat sova länge på dagarna igen. Önskar att jag var morgonpigg, för man får ut så mycket mer av dagen när man går upp tidigare.

Började med att titta på TV och sitta med datorn i knät. Börjar verkligen lessna på det nu. Åt lite sen frukost och sen gick jag ut på en 30-minuters-promenad. Skönt men tungt. Jag har alltid musik öronen när jag går och kan inte låte bli att gå i takt med musiken.. Det är verkligen superskönt!
Spelade lite tv-spel tills Johan kom hem, sen åkte vi till Citygross och ÖB och handlade. 600:- fattigare blev vi, men kommer iallafall att klara oss veckan ut!

Till middag serverades hemgjorda köttbullar med potatis och gräddsås! :) Jag är sååååå glad över mitt gymnasieval när jag sitter vid middagsbordet och äter min egen mat! Vill inte låta skrytsam, men jag är faktiskt väldigt duktig  på att laga mat! :) Det är dessutom roligt, speciellt när andra uppskattar min mat! På lördag ska jag få bjuda min och Johans familj på middag! Ser fram emot det!

På söndag blir det jobb på eftermiddagen! ÄNTLIGEN!

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0