Lykke

Eftersom det är rätt tråkigt att vara hemma själv på dagarna när Johan jobbar åkte jag till Trosa idag när han var på jobbet.
Jag började med att åka hem till gustavsbergsg. en sväng. Gick ner till Anette och beställde klipptid till nästa vecka. Trevligt att få träffa gudmor en stund! :)
Satt på baksidan i 30 minuter o brände mig på bröstet i solen.. Drog iväg till farmor och blev bjuden på stekt fläsk m potatis :) fick ett jättefint bestickset också!
Gick hem för att plocka  på rummet men fastnade med mamma i köket och babblade lite. Efter det gick jag hem till Lykke för att hälsa på lite och hon hade nog saknat mig lika mycket som jag saknat henne. Fick nog ett tusental pussar! Fick mysa lite med henne en stund och pratade samtidigt med Ulla-britt (Lykkes matte). Hon sa att jag får låna Lykke nån helg om jag vill o det vill jag ju såklart! :) Ska se när jag får tid!

Imorn blir det bio o lite mys med Johan och Karlsson <3 :)

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0