..piggare...

Nu börjar jag ÄNTLIGEN komma igång lite med min dag! Har bara suttit i soffan hela dagen o försökt hålla mig vaken. Testade mitt hopprep lite o jag kan förstå varför det bränner så mycket kalorier. Fy fan vad jobbigt det är!

Kom precis hem ifrån Willys. Bestämde mig för att handla varor till soppa och en omelett! 
När jag var på affären var två av mina "ex-vänner" där. Vi umgås inte längre p.g.a. olika missförstånd (från början
).
När jag mötte en av dessa personer i butiken såg jag att han såg mig, sen letade han efter nåt att fästa blicken vid (för att undvika ögonkontakt antar jag). Och jag kan tycka att man kan ha artighet nog att hälsa även fast man inte längre är vänner.
För det första, för att vi har varit "bästa vänner" under nästan 4 års tid och bara för att vi inte är det nu betyder det inte att man inte ska låtsas om varandra. Jag tycker det blir så SJUKT löjligt när man nästan hade ögonkontakt innan.
För det andra, tycker jag att det blir så jävla awkward när man inte låtsas om varandra. För att inte tala om hur det blir mer och mer awkward för varje gång man passerar varandra i affären.
Tycker det blir mer pinsamt att INTE hälsa! 

Snart ska jag laga lite mat! Får väl se vad det blir idag! :)

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0