Bränna och bubbel

Fy vad dålig jag har blivit på att uppdatera! Men här kommer några rader för den som är intresserad!

Jag kan idag avslöja att jag inte fick jobbet jag sökte på Hemköp i huddinge! Även fast jag inte hade förväntat mig att få jobbet, blev jag riktigt besviken över att inte fick det. Blev på skitdåligt humör först men sen tänkte jag på att jag har ett rätt okej sommarschema och kommer förhoppningsvis få fler tider ändå! Anledningen till att jag säker nytt jobb är för att det tar 45 imnuter att köra bil till vagnhärad och det kommer bli rätt dyrt om bensinpriset går upp! :(

Fick jobba nästan 3 timmar idag! :)

Härligt väder har det varit idag iallafall! Tyvärr har jag inte vågat varit ute nånting p.g.a. min härliga solbränna ifrån igår. Var på studentkalas igår för Tess! Det var super trevligt! Var ute i solen i nästan 6 timmar igår o då ser man ut så här sen:



Tess var SUPERFIN i sin klänning!


O dom bjöd på massa gott!



Har planterat om mina tomatplantor idag! Det var andra gången sen i mars! :D Det blev jättebra, men hade bara plats och jord för typ hälften! Tänkte eventuellt åka till IKEA imorgon och köpa krukor och jord! Får se om jag orkar!

Nu ska jag göra mig iordning för natten! <3

XXX

Kommentarer
Postat av: Märy

Hej!

Mamma & Pappa är i huset från oktober - mars/april oftast.

Dom har hyrt ut det en endaste gång, till några vänner till familjen. Annars är dom ju alltid där när det är bäst väder ^^



Ni MÅSTE åka till Thailand, även om det är lite "svenskt" numera så är det helt underbart & man vill aldrig åka hem igen :D



Kramar!

2011-06-04 @ 12:09:24
URL: http://marythemamster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0