Vitlök

Dagen började med sovmorgon.. Som vanligt. Johan var sen hem ifrån jobbet vilket gjorde mig jätte sur ch irriterad. Inte på Johan egentligen, utan det var för att jag väntade tills han kom hem med att äta, vilket gjorde att mitt blodsocker gick i botten o lite längre ner ändå! Trött, sur och ont i huvudet! Men efter lite mat kändes det bättre!

Snart kommer Karlsson, som har "spelat" karate. Vi ska äta kycklingwook och sen ev. titta på film o bara mysa! :)
Imorgon blir det en tidig morgon. Kl. 04:50 ska jag befinna mig i tumba centrum. Pigg och glad ska jag vara. Jag ska nämligen iväg på hundutställning o ska vara i vallentuna kl.06.30! :) Det ska förhoppningsvis bli roligt!

Häromdagen var jag på ungddomsmottagningen i Salem för att få nytt recept för mina p-piller! Jag är så nöjd med dom jag tar nu, för nu slipper jag ha så SJUKT ont i magen varje månad! Underbart! Barnmorskan var dessutom supertrevlig och seriös! :) I like it!
Dessvärre, när jag kom ut till bilen såg jag att jag hade fått en p-böter! BARA för att jag var stressad in till UM, och när jag tittade på klockan var den 14. Jag hade slagit en ordentlig tankevurpa när jag satte pilen på 4. Tänkte väl bara på att 4:n var där! Så då var man 400:- fattigare, så ett sånt jävla klantfel! Blir tokig. Det positiva som kom ur detta var när jag upptäckte att jag hade mer än dubbelt så mycket pengar kvar på nordeakontot än vad jag trodde! Wohoo!

Nu ska jag fortsätta laga lite mat! :D

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0