Arbetsförmedlingen

Det blev en tidig morgon för mig idag. Jag gick upp med Johan vid 6-tiden för att åka till Trosa. Han släppte mig i Södertälje C och därifrån tog jag bussen till Trosa. Precis när jag skulle öppna dörren hörde jag ett skall inneifrån huset. Jag öppnade och möttes av en glad Tuva, som mamma och pappa passar fram tills på onsdag. Mamma var precis på väg ut och frågade om jag skulle med en sväng, så vi gick runt skärlagsvallen ett varv. Trevligt.
När jag kom hem kröp jag ner i sängen och spelade NHL12 men det gick inge bra så jag sov istället.

Efter lite Ägg&Bacon-frukost gick jag till arbetsförmedlingen, vilket faktiskt var syftet med min resa till Trosa. Kom dit strax efter 13 och kom hem igen runt 15 tiden. Det tog alltså ganska lång tid, men det kändes bra när jag skrev in mina meriter, kompentenser o.s.v. I det stora hela kändes det faktiskt riktigt bra att skriva in mig. Jag hade en positiv känsla. (Vilket jag ALDRIG trodde att jag skulle säga)

Fick skjuts av Patrik, som övningskörde, till Södertälje. Jag åkte med Johan hem, via Ica Maxi. Hem och upp med lite tavlor med hjälp av Kjelle och Maria. Lite tacos till middag och nu sitter vi här med varsin dator i knät.

Jag och Maria vägde oss samtidigt på våran badrumsvåg och det visade sig att vi vägde exakt lika! Just nu känner jag mig riktigt taggad för LCHF och jag hoppas att det börjar synas på vågen snart! Dessutom är jag sugen på att träna, tro det eller ej! Jag känner bara för att bli så jävla snygg i kroppen jag bara kan bli. Beach 2012 kommer jag vara snyggast på stranden, för att inte tala om hur bra jag kommer må! :)

Ca 3 timmar efter att jag skrivit in mig på arbetsförmedlingen fick jag ett samtal. Det var ett jobb jag hade sökt som ville ha dit mig på intervju, redan imorgon kl 11. Härligt! Får väl se hur det går. Bättre med detta jobb än inget jobb alls känns det som just nu!

Nu ska vi ta o lägga oss så attt vi orkar ta oss upp till jobb och intervju imorgon!

Good night!

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0