Gamla inägg

Gud vad roligt det är att läsa gamla blogginlägg! Jag började igår kväll att läsa från september 2009 och sen framåt.
Största anledningen till att jag bloggar är just för att jag ska kunna gå tillbaka och läsa, typ som en dagbok. jag tycker verkligen det är jättespännande och roligt.

Dagen har bestått av städning, fix och plockande. Jag rensade resten av svampen vi plockade och det tog 2 avsnitt av OC att bli klar med det (Ca 85 minuter). Vilket jobb alltså!!

Har roat mig lite med att tvätta idag också. Har hunnit med typ 3 maskiner och ska snart slänga igång en till! Skönt när man är klar med allt!

Igår blev jag jättesugen på att se "Forgetting Sarah Marshall". Filmen vi såg igår var ju med samma karaktärer, fast inte en uppföljare och därför ville jag se den igen, så jag "hyrde" den på nätet och tittade på den idag. Den är ju verkligen bra och jag ÄLSKAR verkligen Jason Segel. <3 My kind of movie!

Idag kom Maria och Kjelle för att lämna min ögonskugga som har kommit, och dessutom fick jag en "grattis till jobbet present". Sist vi sågs pratadde jag om att köpa en ostkupa eftersom vår ost blir möglig så fort. Och så fick jag en idag!! Tack så mycket!!!

Nu ska vi åka till Salem och handla lite! Idag ska det lagas svamp! :)

Om jag orkar kanske jag kan skriva lite mer sen! :)  See you!!

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0