Jubileum

Förra inlägget var det mitt 400-inläggs-jubileum.... Såg det nu! Har inte orkat blogga nåt om Rhodos än, men jag lovar att en uppdatering kommer snarast möjligt! (Förhoppningsvis redan imorgon) Snart ska jag och Johan äta middag (och vi fortsätter med grekiska middags-tiderna). Nu ska jag få äta mina efterlängtade fried rice!! :) Smaskens!

Idag var jag och Johan på IKEA och shoppade loss... Spenderade närmare bestämt 3700:- bara idag! Vårat största inköp var en sängram och en gavel medd förvaring! :) Sen blev det lite annat smått o gott som t.ex en hallspegel, en plastmatta som var ska skydda golvet med, lite tvål o så! :) Ska bli jätteskönt när vi fått upp sängramen får då kan vi äntligen få upp lite tavlor!! tjohoooo!!



Vill bara uttrycka mitt stöd för de inblandade i flygkrashen i ryssland, där ett helt ishockeylag omkom, utom en av spelarna. Laget heter Jaroslavl Lokomotiv (osäker på stavningen) och ett av offren var Stefan Liv, en stor hockeymålvakt i Sverige! En av de bättre vi har haft enligt mig! Jag sörjer och tänker på alla som är inblandade varje dag! <3 Alla tankar åt er som behöver det nu!

Som sagt, uppdaterar om resan lite senare!! Nu ska det lagas mat! :)

XXX

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. Kan du inte göra ett inlägg om resan snart? :)

2011-09-13 @ 15:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0