Shity day...

Just nu känns den senare delen av min dag rätt kass... Jag är på fett dåligt humör och har ingen lust att börja om från början igen! INTE ALLS! Sen kommer massa frågor. Hur gör vi? Hur gör jag? Hur fan ska detta gå??
Kan lika gärna vara en humörsvängning, men jag blir bara så trött... Varför kan det inte bara flyta på som det ska? Eller är det så här mitt liv ska vara?? Känner ångesten smyga sig på.. Sakta men säkert...

Det som gör mig glad idag är iallafall att gårdagen var suverän! <3 Jag hämtade Liza vid 16-tiden och sen åkte vi och handlade. Därefter åkte vi till Söderby där flummet började. Skönt att få prata av sig lite! Babbel, babbel till 18.30-tiden, sen var det matlagning. Det blev svart tacos. xD Gott och krispigt... 
Sen drog vi igång SPA-delen av kvällen med hårinpackning, anisktsmask, fotbad och lyxig Mary Kay hand- och fotbehandling! Vi passade på att titta på Janne Långben - The Movie, som är vår favoritfilm. <3 "Stand out".
Vi passade på att baka en liten LCHF-kladdkaka. Smarrigt med lite fika till filmen. Vi hann dessutom att ta lite flummiga bilder som troligtvis kommer  upp på Facebook. "Let's go, yes i know, everybody knows you got that feeling". Darin!
Fan att det är så långt till London.. Vad skönt om det var så nära att man kunde typ cykla dit! <3 Jag saknar Liza massor redan fast vi sågs igår. Det är så underbart att få prata om sånt man inte pratar med andra om. (Johan och Karlsson är liksom inte så intresserade av tjejsnack, smink och hudvård...) Sen att få snacka skit <3 Bara massa skit... O sen vara lite busiga o göra sånt man inte får göra! :) O bara få flumma. Världens bästa Liza! <3 Jag älskar dig! Tack för en galet bra kväll!

Nu ska jag göra denna kväll bättre genom att titta på How i met your mother, säsong 7. THAT'S RIGHT! Säsong 7 började visas i måndags på CBS! <3 Här ska STREAMAS baby!!!!!

XXX

Kommentarer
Postat av: Mamma

<3<3<3

Älskar dig och vill att du ska må bra

2011-09-22 @ 23:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0