Zorro

Kvällens match var inte riktigt vad jag hade önskat... SSK spelade mot Troja/Ljungby och förlorade med 6-3. Jag, som fastnade på Robbans Pizza, missade första perioden. Han är populär den där Robban. Den är gången var det inte 15minuter-en kvart det handlade om. 25 minuter var väntetiden för en pizza... Jag som var lite smart ringde på vägen hem från Trosa och beställde.
När jag kom fram var det kö ut genom dörren och det tog en stund innan jag fick betala. När det var min tur sa han att brödet till min sallad snart skulle vara klart. Jag hade glömt att säga till att jag inte skulle ha något bröd, eftersom vi kör LCHF, och var för artig för att säga att det inte behövdes (dom hade ju faktiskt redan börjat med det). Fick typ 25 minuter tills jag kom därifrån (efter att jag frågat om min mat snart var klar). Fy, vad jag hatar att vara till besvär. Stackarn var ju jättestressad. Men det var ju jag med...
Anyway. Kom hem lagom till 2:a perioden och då stod det 2-2. 4-2 efter andra perioden där Mr. Åslin i Troja hade gjort ett sjukt snyggt mål. Han gjorde en "Zorro", alltså han stod bakom målet, drog upp pucken på bladet och la in den i krysset. Asbra förklaring, men den kommer garanterat finnas på youtube. Ska komma ihåg att lägga upp en video när jag hittar den!

Idag har jag haft Lykke, liksom igår och förrgår! Det har varit supermysigt, fast jag har varit sååååå trött! <3 Min lilla bebis! <3

Det har varit mysigt att bo i Trosa ett par nätter! Jag har fått laga maten två dagar och den gillas starkt av familjen Karlkvist! :) igår blev det fläskkotlett, wookgrönsaker och kantarellsås! Smaskens!! Det är alltid så kul att laga mat till andra när dom uppskattar den. Kanske skulle öppna restaurang? xD

Imorgon ska jag träffa Liza en sväng på dagen <3 Sen dröjer det nog tyvärr ett tag innan vi ses igen... Min Liza! <3 Världens bästa Liza Buske-Färskpinne...

På söndag ska jag jobba på förmiddagen och sen blir det middag hos Johans farmor o farfar. Sen är det helt plötsligt måndag igen! Ska ta mig till Arbetsförmedlingen på måndag sen blir det till att åka hem och skicka ansökningar och skriva personligt brev. Jag vill JOBBA, Jag vill TJÄNA PENGAR för jag vill RESA!!!!!! (och självklart kunna betala "hyran") så om nån har ett jobb över kan ni ju säga till! I'll be there!

"Sugar we're going down swinging"

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0