Hemligheten!

Nu är det dags att ni får veta min hemlighet. Jag har av flera olika anledningar varit tvungen att hålla på den ett tag men här är den:

JAG HAR FÅTT NYTT JOBB!!!!

Som ni kanske vet har jag jobbat som telefonförsäljare sen i början av oktober. Tiden har gått så otroligt fort! Redan när jag tog jobbet hae jag bestämt mig för att söka nytt jobb o förhoppningsvid byta ganska snart. Det tänkte jag mest eftersom att jag tidigare jobbat som telefonförsäljare, hela förra sommaren, o det kanske inte helt var min grej. Dessutom hade min dåvarande chef berättat för mig att jag ALDRIG kommer kunna bli en bra telefonförsäljare (han sa det absolut inte på ett elakt sätt, thank god!) Men jag tänkte ge det en chans iallafall.

Försäljningen har gått betydligt bättre än vad jag trodde innan, och stämningen på kontoret har varit den bästa. Det om var det bästa var ju att vi hade en London-tävling som skulle tagit oss till London redan i slutet av november, men eftersom biljetterna var väldigt dyra då och att det var precis innan jul sköt vi på det till slutet av januari istället.

Under min tid på Boxmedia (som företaget heter) har vi hunnit sitta på 3 olika kontor. Kan inte bestämma mig för vilket som var bäst. Första kontoret var ganska litet och det gjorde att vi hade ganska hög ljudnivå och vi var väldigt nära varandra. Det var faktiskt mysigt! Det andra kontoret var ju helt nytt, ljust, stort o fint! Sista kontoret låg på våning 12 i samma byggnad som andra kontoret. Med en helt fantastisk utsikt över hela Stockholm! Dessutom betydligt större än de båda andra kontoren.

Det jag är mest tacksam för är alla nya vänner jag har fått! jag trivdes verkligen med alla på kontoret och stämningen var helt otrolig! Hade roligt varje dag! Tack alla som har fått mig att stanna kvar så länge!

Men efter 4 månader är det alltså dags att gå vidare! Nu har jag fått ett nytt jobb på T-snabben. En liten livsmedelsbutik som ligger vid tekniska högskolan! Jag började redan i måndags och stormtrivs redan! :) Imorgon måste jag upp väääääldigt tidigt, precis som igår: 05.08 går min buss! Därför kommer jag gå och lägga mig nu och skriver mer snarast möjligt! <3

Tacka alla som läser! :) God natt!

XXX

Kommentarer
Postat av: Carina Säfström

Vad kul Jenny! Är det fast tjänst? Väntar nu spänt på rapport, jämförelser? Kram, Carina.

2012-02-10 @ 00:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0