Now and then i think of all the times you screwed me over

Jag kan just nu inte få nog av låten "Somebody that i used to know". (den jag la upp videon till häromdagen) Tycker den är sjukt bra o det finns verkligen saker i texten man känner igen sig i...

Jag vet att jag har varit sjukt dålig på att blogga på senare tiden o jag ber mina läsare och mig-själv-i-framtiden om ursäkt för det!

Nya jobbet går superbra, tycker jag iallafall, o jag trivs verkligen som fisken i vattnet! Underbart att få träffa kunderna o dessutom lära mig massa nya saker!
Förra veckan fick jag veta att troligtvis får jag jobba heltid fr.o.m v10, om inte ännu tidigare! Och dessutom ska jag få bli nån form av frukt&grönt-ansvarig! Det ska bli väldigt spännande o se hur det går! Grattis till mig :)

Idag föddes Sveriges nya prinsessa, som vi inte vet namnet på än. Jag har inte varit så intresserad av allt med Victoria och Daniels graviditet, men det var kul att se presskonferensen med Daniel imorse. Han verkade väldigt lycklig och nästan lite chockad! Grattis till er iallafall! <3

Denna vecka har jag gått upp 04.30 varje dag för att åka till jobbet, utom idag. Det är helt sjukt tidigt och jag tror aldrig man blir van att gå upp så tidigt. Varje morgon, när någon på jobbet har frågat hur jag mår har jag svarat ärligt: bra, men väldigt trött. Och när jag svarade så igår kom jag på mig själv med att ljuga. Klart jag var lite seg, men jag var inte ens SÅ trött... Kl. 06.00 på morgonen...

Imorse vaknade jag 09.15, innan klockan ringde(!). Det har typ inte hänt sen vi precis flyttat. Kände att jag kunde somnat om, men eftersom jag ändå var uppe på toan gick jag bara o la mig o vaknade till lite. Tog upp datorn o kollade mina standardsidor: Facebook, Aftonbladet, Hotmail, sen gick jag upp. Och idag har jag varit väldigt duktig:
Innan klockan var 12 hade jag tagit hand om den rena tvätten, hängt upp den blöta tvätten o satt igång en ny maskin. Jag hade dammsugit hela lägenheten och dessutom plockat ur diskmaskinen o även där satt igång en ny. Det enda jag kan ångra med denna dag är att jag inte varit ute i det fina vädret. 6°C o strålande solsken!
 
Min plan var att jag skulle åka till Skärholmen för att ev köpa en Iphone och sen åka till IKEA o handla lite. Och innan tänkte jag bara kolla vad jag skulle ha: Vilken Iphone, vilket abonnemang osv. Då visade det sig att abonnemanget jag äntligen bestämt mig för inte finns kvar! När jag chattade med tele2's kundservice visade det sig att det hade abonnemanget hade säljstoppats igår... IGÅR! WTF??!!! Så jävla typiskt! O ännu mer typiskt nu är att efter det har min (eller Johans mobil) har börjat bli mongo o lägger på mitt i samtalet! När jag äntligen bestämt mig, efter typ en års velande... Ja, ja det är väl bara o vänta lite till då. Jag har ju en fungerande (?) mobil...

Ska ta o äta ett par finncrisps m babybel o kolla på OC tror jag! :)

"But had me believing it was always something that I'd done"

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0