Nyfikna jävlar! :)

Jaa, det är precis vad ni är! :) Hade årets läsar-rekord igår när jag hade skrivit på Facebook att jag avslöjar min hemlighet i bloggen! Men jag är glad att ni är nyfikna på mig och mitt liv :)

Har just kommit hem ifrån jobbet! Sjukt trött, men det får man väl va när man har varit vaken sen 04.15? Som ni kanske läste har min längtan efter sommaren börjat och just nu kännns det så jävla avlägset. Det gör mig lite ledsen, för jag vill verklligen att sommaren ska vara här NU!
Å andra sidan ska (måste) jag ju gå ner i vikt innan sommaren är här!
Det som triggade igång min längtan var när jag satt på tunnelbanan och lyssnade på musik i min mobil, spelades en låt ifrån OC, som för det första utspelar sig i Californien där det typ alltid är sommar. För det andra har jag varje sommarlov tittat på OC vilket gör att jag kopplar musiken till sommaren... Underbara sommar. Och nu när jag inte har getingfobi längre är sommaren ÄNNU BÄTTRE! Jag tycker fortfarande inte om getingar, men jag kan hantera dom iallafall! Senast för nån månad sen ställde jag mig och tittade på honungsbin i Tumba Centrum, när en man stod och sålde honung. Han hade då tagit med sig en sån där "tavla" där man kan se getingarna krypa runt o fixa med honungen o allt. Han visade vilken som var drottningen och förklarade hur man tog reda på vilken som faktiskt var drottning. Trodde hon skulle vara bamse-stor men det var hon ju inte!

Längtar efter att kunna ligga på balkongen i bara bikinin o få snygg färg på kroppen, typ som i somras när jag satt och bloggade på balkongen:



Smart att inte smörja in sig, o sen sitta ute mitt på dagen!?

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0