The voice

Det sista som hände innan jag åkte till London var att jag, dagen innan, blev sjuk. Förkyld, ont i halsen.... Typiskt. Så jag gick och köpte 2 kg apelsin, 1 kg citron, ett rör med c-vitamin o dessutom en energidryck. Och det hjälpte faktiskt ganska mycket. När vi va i London var jag mest täppt i näsan o hade bara lite ont i halsen.

Det första som hände när jag kom hem ifrån London (utan att överdriva, hände det typ 30 minuter efter att vi landat i Sverige) blev jag sjuk: Ont i halsen som fan o lite mer förkyld ändå.) Nu 5 dagar senare sitter jag hemma, ledig som tur var, o har ingen röst kvar. Det har verkligen varit varannan dag, bättre, sämre, bättre, sämre o idag kan jag alltså knappt prata. Inge kul alls!

Något som var väldigt kul var att ställa sig på vågen häromdagen! När vi började med LCHF igen för ca en månad sen hade jag gått upp nästan allt jag hade gått ner under de 2½ månaderna vi hade haft avbrott från dieten. Men i förrgår vägde jag mig och trots att jag inte brytt mig alls i London kunde  jag ändå notera den lägsta vikten för i år! :) Och nu ligger jag bara 0,2kg ifrån där vi avslutatde dieten senast! :) Nu hoppas jag bara att, så fort jag blir frisk, kan jag komma igång o träna lite också! Vill ju att det ska gå fort såklart... Mer om det senare!

Ska försöka hinna med en lliten uppdatering om London, men just nu orkar jag inte blogga så mycket. Jag tänkte också att jag ska avslöja hemligheten för dom som inte vet den.... <3

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0