-_-

Känner mig inte på topp idag. Stannade hemma ifrån jobbet eftersom jag börjar få ont i halsen o har feber, o jag vill verkligen inte att det ska bryta ut nå mer! Johan kom hem ifrån jobbet vid 12.30-tiden också, stackarn! Jag tycker kanske han skulle varit hemma redan i början på veckan så det inte bryter ut mer än vad det gjort.

Min kropp velar lite, ska jag frysa eller ska jag svettas? Har dessutom tendens till huvudvärk o det vill jag verkligen inte ha!
Natten till idag var ingen höjdare heller. Johan vaknade o gick upp för att ta medicin, o jag trodde som vanligt att han mådde illa. Jag fick själv springa på muggen ett par gånger under kvällen/natten o jag mådde lite dåligt... Lite svårt att sova då, men tillslut gick det o då fanns det inget stopp. Jag sov tills Johan kom hem o det behövdes verkligen! Hoppas bara att det inte blir värre.

Idag är det bara en vecka kvar tills vi åker till London o jag är sjukt pirrig i hela kroppen. Jag hoppas bara jag hinner bli frisk innan dess, så jag har nån ork!

Egentligen skulle jag behöva tvätta/städa o fixa hemma idag men jag orkar verkligen inte nånting. Jag ska snart bege mig mot stan eftersom jag lovat att lämna över ett videoband till kusinvitamin. Hoppas det går fort o smidigt bara! :)




Hemma igen o allt gick rätt smidigt. Tågen klaffade rätt bra med t-banan och jag hittade dit rätt lätt. Tanken var att jag skulle köpa min hårfärg till nästa vecka, men jag är så trött så jag hoppade det.
Huvudet dundrar numera, t.o.m så mycket att jag tog hissen när jag kom hem.

Egentligen har jag inte så mycket vettigt att skriva om men denna vecka har det verkligen kliat i fingrarna o jag bara vill skriva massor. Men så har det väl alltid varit för mig. När jag tänker på något vill jag skriva. Både bra o dåliga saker. Denna vecka handlar alltså om bra saker: LONDON!

8 hela dagar ska jag vara där, + 2 resedagar! <3 Mina förväntningar ligger rätt högt uppe, och jag hoppas att det blir så kul också! Min plan är att ta sjukt mycket bilder med båda mina kameror! Måste tömma mina minneskort bara! <3 Det ska bli så härligt att träffa Liza igen! Bara få vara! <3 O se Panic! YAAAY! Kommer hinna med mycket!  Och troligtvis spendera rätt mycket cash! Mest på PRIMARK <3 Bara jag får plats med allt hem sen! DEt jag vet att jag faktiskt BEHÖVER är skor och byxor. Det jag VILL ha är linnen/klänningar och underkläder som alltid är det roligaste o köpa. Ska nog försöka köpa lite bra träningskläder också!
Det jag har som fördel jämfört med de andra på mitt jobb är att jag inte spenderar pengar på sprit! :)

Nu ska jag nog ta o baka lite LCHF-bröd! Lägger kanske upp receptet här senare!

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0