<3

Trööööööött!!! Helt galet trött efter en helt sjuk helg!

Igår åkte resten av gänget hem till Stockholm, o jag flyttade in hos Liza. Under helgen har vi hunnit med massor. Shopping, utgång, massa mat, mer shopping o bara varit snygga på hotellet. Kan gå in mer i detalj på allt vi hunnit med lite senare. Just nu försöker jag bara hålla mig vaken under tiden städtanten är här!



Så, nu har städtanten gått o jag kan inte bestämma mig för om jag ska ut o gå, äta eller sova. Jag är hungrig, trött, o ändå lite rastlös. Hmm... Har precis duschat o gjort mig iordning!


Snacka om att skriva i omgångar! Det blev en riktig vilodag för mig idag. Jag fick ta igen alla timmar jag borde ha sovit i helgen. Hela dagen har spenderats i sängen utom när jag gick upp o gjorde lunch i mikron åt mig själv, och när jag duschade. (O det gjorde jag mest för att städtanten skulle få städa på rummet)

Hela denna helgen har som sagt varit helt galen! Massa knas, alkohol (dock inte för mig), massa mys, shopping, hemligheter o bara massa galet. Så galet att vi faktiskt bestämde: Det som händer i London, STANNAR i London.

Resan hit kändes lång eftersom vi slutatde jobbet vid 12 o planet skulle lyfta först vid 18-tiden. Tog bussen ifrån centralen till skavsta o sen var festen igång. Satte oss i baren på skavsta o sen blev det nästan lite brådis till gaten. Ingen koll, men vi hann och som tur var, var planet inte alls fullt så alla kunde sitta tillsammans. Flighten gick bra. Jag sov en stund men blev väckt av att Timmy höll en mini-whisky-flaska under näsan på mig. Sen var jag vaken... Landade o åkte till ett annat hotell än vad jag hade trott från början. Vi bodde på MARRIOTT vid Canary Wharf. Riktigt fint område och hotellet var otroligt vackert! 

Snart kommer nog Liza hem och då ska vi handla mat! TACOS blir det ikväll! <3 Nom nom nom!

Skriver mer senare <3

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0