6 år

Idag är det 6 år sen jag och Johan blev ett par! <3
6 år som har gått jättefort men ändå inte.
Jag älskar Johan så otroligt mycket, så det går inte ens att beskriva. Jag älskar att vara med honom och hatar att vara utan honom. Jag hoppas att min framtid är med honom och att vi våra kommande år blir lika bra som de 6 första.

Idag var vi på Heron city och såg Lejonkungen i 3D. Det har aldirg varit så mycket folk när jag varit där tidigare. Filmen har man ju sett tidigare, men att den var i 3D var rätt häftigt. Jag tyckte soundtracket passade ganska bra för just denna dag. "Can you feel the love tonight" <3

Vi köpte oxfilé o grejer till otatisgratäng, men eftersom båda två mådde halvt illa efter allt godis på bion valde vi bort middagen ikväll till fördel för imorgon kväll. Så blir det riktig lyxmiddag då istället! 
 

Jag älskar dig min underbaraste Mozi! <3


Imorgon ska Johan spela med Karlsson på dagen så jag ska åka till Trosa en sväng och leta efter lite grejer till London och samtidigt avslöja min hemlis för mamma och pappa! :)

Nu ska vi gå o sova så vi orkar morgondagen också! Tröttisarna tog en tupplur mitt på dagen och ändå är man hur trött som helst! Det har varit en bra dag, för det har varit våran 6årsdag! <3 Du&Jag mot världen! <3 FOREVER!

XXX


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi är glada för Er skull och tänk istället att det Ni med världen! puss och kram

2012-01-19 @ 22:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0