9 dagar kvar

Bara så alla vet kommer de flesta inläggen, de kommande 9 dagarna, handla om hur mycket jag längtar till London! Sitter på jobbet just nu och jag tror att alla börjar bli trötta på mitt tjat om London så nu vänder jag mig bloggen för att bli av med lite längtan! Ni som klickade på länken igår såg hur härligt det såg ut på hotellet!

Det är helt sjukt vad ja längtar. Jag har inte varit så här taggad inför en resa på jättelänge. Men denna gång är det väl lite annorlunda eftersom jag åker med folket på jobbet o dom är ju galna allihopa! Ska bli spännande att åka via Gatwick o se hur det ser ut där. Läser "planen" vi fick igår om o om igen!

Nu börjar det höras att fler än jag är taggade också! Jag är väldigt avundsjuk på några killar på jobbet som ska gå på fotboll! Skulle va så jävla roligt!! Dessvärre är det väldigt dyrt!

Fjärilarna i magen har under den senaste veckan parat sig o blivit flera! Jag blir så glad av att tänka att vi kommer vara där om 9 dagar!


XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0