Älskade London

Jag vet inte hur jag lyckades men imorse sov jag mig igenom 2 alarm på min mobil. Helt otroligt! Jag tänkte egentligen åka till Primark tidigt idag eftersom det blir så mycket folk på eftermiddagen. Men som sagt jag försov mig lite (om man nu kan säga så när man har semester). Hoppade över frukosten o åkte direkt in till stan. Tanken var att jag bara skulle köpa strumpor på primark eftersom alla mina är spårlöst försvunna! Men det är inte lätt att, som kvinna, så in på primark o bara köpa det man ska ha o sen gå! BELIVE ME! Jag råka hamna bland underkläderna och plockade på mig en del. Men faktiskt behöver jag fylla på min underklädeslåda, plus att dom var supersnygga, plus att dom var BILLIGA! <3 typ 10:- för ett par supersnygga trosor = TAGET! Passade även på att köpa en vit BH som jag också behöver! Totalt gick det 220:-. Jag önskar verkligen att jag hade mer pengar o mer plats i väskan, så jag kunde shoppa järnet! Men men...

Efter Primark gick jag till PRET o köpte lite lunch. En kyckling/bacon/mayo/tomat-macka.



Ni som känner mig vet att jag inte är så förtjust i just bröd, men den här mackan alltså.... Wow.

Jag la ner mackan i min påse o tänkte: "Jag äter den snart". Men jag började med en sväng i Hyde Park. Riktigt lugnt o skönt men tyckte dock inte att det var så kul o gå själv, speciellt inte när det var så kallt, så jag  gick tillbaka till oxford street o kollade lite mer i butikerna. Passade på att gå in på Marks&Spencer o frågade om dom hade Vakuumpåsar som man packar i, o det hade dom ju såklart :) Precis vad jag behövde nu när jag har shoppat en del!
Tyvärr började jag få ont i axlarna av min stora jacka så jag bestämde mig för att åka hem o äta min macka. (Läste precis denna mening för mig själv o insåg att det rimmade lite... Knas)

O nu sitter jag här o väntar på att Liza ska komma hem ifrån jobbet så ska vi göra oss iordning, äta lite o sen gå till den lokala puben o titta på fotboll. Everton-Man United spelar ikväll.. Ska bli trevligt!

MOZ

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0