Beslutsångest

Som vanligt bloggar jag från jobbet. Just nu försöker jag bestämma mig för om jag ska stanna kvar eller åka hem. Jag känner mig inte alls bra o jag vill bara friskna till nu eftersom vi åkter till London snart. Dessutom vill jag ju inte smitta nån annan här. Johan  har i 3-4 dagar klagat på ont i halsen o att han mått dåligt, så om han har smittat mig skulle det inte vara nåt konstig... :( Men men, bättre att det kommer nu isf än när vi åker!! <3 Jag ska ju ha värsta wellness-veckan!! Men som sagt, just nu känner jag mig inte så wellness alls... Ska vänta lite tills lunchen har börjat ge mig energi och hoppas att jag mår bättre snart!

Imorgon är det bara en vecka kvar tills vi åker och jag blir bara mer o mer taggad!! Jag är helt seriöst inne på om jag ska börja packa idag! Måste ju planera min packning ordentligt eftersom jag ska vara borta i 10 dagar men bara kommer ha plats för en weekendpackning! Det löser sig nog. Bara att ta på sig mycket kläder på vägen hem på flyget så spar man plats i väskan!

Jag kände just nu att om jag sitter helt stilla fryser jag inte längre... Hmm.. Måste bestämma mig snart!!

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0