En hemlighet...

Jag tänker hålla på min hemlighet i ett par veckor till! Bara för att... Ni kommer snart förstå varför!

Nu är det bara 15 dagar kvar till London o jag är redan så sjuuuuukt taggad så det är galet!! Jag bara ser allt framför mig. Jag är bara lite rädd att det kommer att spåra.... Inte nog för att JAG är galen, folket på jobbet - speciellt tjejerna - är verkligen helknasiga (men på ett bra sätt såklart) <3 Sen om Liza kommer vara där blir det nog helt GALET! SHIT vad jag längtar!

Igår hade jag en toppenkväll hos Camilla som fyllde 20!! Grattis grattis till dig! <3 Jag bjöd på mat och vi hade bara supertrevligt med hennes familj och Diana var också där! Åh vad jag tycker om mina brudar! <3

Just nu har jag rast på jobbet o snart börjar sista säljpasset. Jag har redan sålt mitt dagsmål o nu ska jag satsa på att sälja ett till för att se till att jag ligger i fas! Skönt o slippa stress-sälja på slutet!

Jag har redan börjat skriva packingslista till London o jag planerar att ta betydligt fler bilder än vad jag gjorde förra gången. Tog ett (1) foto på hela resan. Mitt mål är att det ska vara jobbigt att lägga upp bilderna på FB när jag kommer hem! It's gonna be AWESOME! Folk kommer nog tröttna på mig och min kamera! Muahahha, bäst för dom det! Då har jag gjort ett bra jobb!

Åh, just nu känner jag mig bara så glad av flera olika anledningar: VI SKA TILL LONDON, Jag ska få träffa Liza <3, min hemlis, jag har gått ner nästan 2 kg på 1½ vecka o mer ska det bli och dessutom är jag laddad med koffein så jag är verkligen "WOHOO". Ögonen däremot skulle kunna slå igen vilken sekund som helst. Jag är verkligen supertrött! Måste gå o lägga mig tidigt ikväll!

2 minuter kvar på rasten o jag är kissnödig, så det är bäst jag avslutar!

XXX

Kommentarer
Postat av: Mamma

NYFIKEN NYFIKEN NYFIKEN

2012-01-14 @ 15:47:19
Postat av: Faster Ewa

Väldans vad jag blev nyfiken... Vill ju veta vad som är så hemligt... <3

2012-01-16 @ 12:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0