Kick-Ass <3

Just nu sitter jag o slö-tittar på kommentarspåret av Kick-ass (Best movie EVER). Jag fick ju den i julklapp o eftersom Johan är i replokalen med Karlsson o skriver låtar, har jag spenderat hela dagen framför tv:n o tittat på massa extramaterial. 135 min + kommmentarspåret blir en stund! :) Najs!

Det är verkligen min favoritfilm OF ALL TIME!!! Kan inte heller förklara varför för jag vet inte exakt vad det är som gör den så bra! Min absoluta favoritsekvens av filmen är när Kick-ass (Aaron Johnsson) tränar för att hoppa mellan två tak o när han sen äntligen ska göra det o tar sats! Allt är bara så perfekt med musiken, vinklarna, Aaron, ALLT. Även om det bara är för typ 10 sek får jag världens gåshud över hela kroppen.

Börjar bli lite besatt nu! Ska fortsätta titta nu!!


Aaron Johnsson <3

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0