Sömn

Jag ser verkligen fram emot helgen. Mest för att jag är så jävla trött just nu och jag vill bara få sova ett helt dygn typ!

Just nu sitter jag på kontoret och väntar på att vi ska ha uppstartsmöte, men eftersom folk är sena så drar det ut lite på tiden. Blir nog inte så många som kommer hit idag. Verkar som att tjejerna är sjuka idag, så jag kommer vara den enda tjejen på kontoret!

So far, är jag supernöjd med mina resultat denna vecka. Nådde mitt veckomål redan igår (torsdag) och har dessutom en över. Hoppas det fortsätter i samma riktning!

Bara 13 dagar kvar till London nu!! Shit vad tiden går fort! <3 Hoppas den går lika fort tills vi landar i London, sen kan det få sakta ner lite! :)
Pratade med Liza på skype igår i typ en timme. Blir alltid lika långa samtal <3 Längtar som fan! Har inte varit såhär taggad på en resa på länge!

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0