The higher you are, tha farther you fall...

... the longer the walk, the farther you crawl!

Imorse på morgon mötet frågade min chef alla vad vi ville ha, typ som motivation till att sälja. Några svarade klocka, nån svarade hörlurar... Jag svarade att jag ville ha en flygbiljett+konsertbiljett till Metallica i Paris den 12 maj! <3
Johan berättade att han skröt om mig på jobbet igår. Han tyckte att han sambo var så bra efterson HON föreslog att i skulle fira vår 6årsdag (fast i efterskott) i Paris, men inte just under Eiffeltornet utan på en Metallica-konsert! Han trodde inte att det var många flickvänner som faktiskt skulle FÖRESLÅ det. Det tror inte jag heller! Men va fan, det är ju BLACK F-ing ALBUM! <3 Hell yeah!!!1

Jag blev kvar på jobbet iallafall. En energidryck+en ibumetin fick mig inte bara att sluta frysa. Nu är jag hur varm som helst, dock lite för varm istället!! :O


Ja ja, bara 1.45 kvar!!! :)

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0