Virus o sånt

Shit vad aktiv jag har varit idag men det känns skönt att skriva lite! Jag har känt mig som värsta gnällspiken idag fast jag inte högt uttalat hur jag mår idag. (Inte så många gånger iallafall)
Jag kanske inte har så mycket rätt att gnälla heller, speciellt inte när Johan är med. Han var på sjukan idag och tog halsprov. Han har haft ont i halsen några dagar nu o är jättehes <3 Stackarn! Eller så fejkar han bara så han slipper prata med mig...? Hahahah! Tydligen var det bara nåt virus...

Imorgon är det bara en vecka kvar tills vi åker!!! ( Jag vet, "fan vad jag tjatar om det", meen jag har faktiskt varnat i tidigare inlägg!)

Idag på vägen hem ifrån jobbet måste jag varit lagom tankspridd. När jag satt på tåget tänkte jag: Fan va långt det var mellan stationerna, hur länge har vi åkt egentligen?! Efter ett par inuter insåg jag att tåget faktiskt stog stilla..... Hmm!

Hoppas jag känner mig bättre imorn så jag pallar sälja lite!!! God natt o tack för att ni orkar läsa min blogg <3

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0