Happy birthday!!!

Grattis på födelsedagen till mig själv! Idag fyller jag 23 år och känner mig lite gammal nu!

Dagen på jobbet har varit suverän. Bästa humöret nånsin på den platsen tror jag. Det är mycket tack vare en ung man som kom in och handlade hos mig. När han kom till kassan frågade han vad vi hade för öppettider. Jag kände igen honom men kom inte på direkt vem han var. Han berättade att han nyligen flyttat hit och sen småpratade vi lite. Jag kom på att han är ju kändis! Jag hade aldrig gissat på att han skulle vara så sjukt trevlig som han var. Det gjorde verkligen mitt humör på topp.

Senare kom det in en kund och köpte massa glassar. "nu ska det ätas glass" sa han.
"hehe, ja jag fyller idag, så det blir istället för tårta!"
Jag berättade att jag också fyller år idag och då såg han lagom förvånad ut. Han blev glad och hans kollegor blev fulla i skratt! Jag fick tillochmed en fist-bump av honom.

Nu är jag på väg hem från jobbet. Ska hem till Trosa för klippning av håret och middag i casa de Karlkvist.

Födelsedagskalas för släkt o vänner hade jag redan i söndags och det kom massor med folk! <3 åh vad jag älskar att ha så många nära och kära omkring mig! Jag fick massa fina paket! Fick många bidrag till både London och Thailand! Jag är sååååå tacksam. <3

Håller även tummarna för att vi får fira imorgon, men det tar vi en annan gång!! <3

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0