8,73 km...

Det är så långt jag och Liza har gått idag. Nästan en mil! 1timme o 53 minuter (+ en stund vi var inne i en butik). Jag kommer garanterat få blåsor på fötterna! Men skönt var det, både att promenera och att babbla massa skit som bara vi kan göra! Jag tjänade iallafall 6 extra PP på det och ikväll blir det tacos! :) Wii!

Imorse gjorde jag något man egentligen inte ska göra: vägde mig igen. Resultatet var bra iaf (ja bättre än igår, men det exakta håller jag för mig själv). Tyvärr är det en vana att väga mig varje dag! Tänk om, lär om!

Nu sitter jag på bussen hem, och passande nog går denna buss från Liza hela vägen hem till mig :) awesome! Dags att vila lite ;)

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0