Det går bra nu.

Förutom att vissa människor beter sig som f-or så känner jag mig rätt nöjd med tillvaron just nu. This is why:

1. Imorgon är det fredag, och jag är ledig.

2. Imorgon är det fredag och då åker jag till Malmö med Johan och Karlsson för att gå på Ozzy and friends, bo på ibis och bara ha allmänt trevligt!

3. Imorse när jag vägde mig var jag för första gången på länge UNDER 70kg!!!!!!!!!! Det kändes så jävla skönt och nu är det bara 0.6 kg kvar till mitt första delmål! Nästa mål får vi se vad det blir, men det slutgiltiga målet ligger kvar sen tidigare: 60-62kg när vi åker till thailand <3

4. Allt är bokat och klart: 30:e juni åker jag till London!!!!!! Liza kommer vara där men annars åker jag helt själv, och kommer bo på hostel helt själv (+de 12 andra jag kommer dela rum med). Ska bli superspännande!!

Bara 6 timmar kvar på jobbet sen är det helg! :) woooooohoooooooo!!!!

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0