Fy på mig!!

Nu har jag varit sådär dålig på att blogga igen! Jag har under de senaste 2-3 veckorna inte alls haft lust att skriva, o det finns tyvärr risk att det fortsätter så ett litet tag till. Men jag ska försöka iallafall.

Som jag skrev för ett tag sen ska vi "dra igång igen". I höstas körde jag och Johan lchf-dieten, men det funkade inte riktigt. För mig var det svårt med frukosten eftersom jag börjar så tidigt på morgonen. Dessutom blev det ganska dyrt. Man kan säga att det var lite fel säsong för grönsaker, med tanke på priset.
Nu tänker vi ta nya tag med hjälp av viktväktarprogrammet. Igår kväll skrev vi in oss på deras online-program för 3 månader framåt!
Jag känner mig sjukt motiverad och längtar verkligen efter att få gå ner mina 8-10kg. Mitt första delmål är att gå ner 5% av min vikt och det innebär att gå ner 3,7 kg. Om ni har några bra tips o råd får ni gärna höra av er till mig!

Thats all for now :)

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0