Åt rätt håll

Det går åt rätt håll och imorgon är det vägning! Jag har fortsatt väga mig varje dag, och jag vet - man ska inte göra det, men det är verkligen skitkul. Igår var den enda dagen som jag hade gått upp lite men det finns helt naturliga förklaringar på det.

Åh jag är så glad att jag skrev in på VV och jag har mitt första delmål i sikte, samtidigt som jag drömmer, hoppas, önskar och kämpar för mitt slutliga mål som ligger till den 22:a mars 2013 (Läs http://travellingbyjheart.blogg.se).

Tyvärr har jag inte mätt mig som jag hade panerat, men det känns kanske inte så viktigt just nu. Jag vill fokusera på vikten (även fast man helst ska göra  tvärt om) men jag känner verkligen att det är vad som står på vågen i kombination med hur jag känner mig som spelar roll.
Jag känner mig betydligt fräschare i kroppen och det är roligt. Resultatet på vågen motiverar mig extremt mycket och det gör mig glad.

Det kanske är lite tråkigt för er läsare att bara läsa om mig ihop med viktiväktarna, men det är det mitt fokus ligger på just nu och det får mig att inte tänka på massa annat tråkigt skit som händer runt omkring mig.

Imorgon ska vi till Trosa och fira mamma som blev tant (45år) i torsdags! <3 Jag har ordnat med en present som jag tror och hoppas att hon kommer älska! :) Grattis grattis grattis!
Jag var nära på att köpa en tarantella (superstor spindel) till henne i skärholmen idag för dom hade ju paketpris: 995:- för spindel, terraruim o allt som hör till. Men sen kom jag på att jag faktiskt inte vill att mamma säger upp kontakten med mig så jag ångrade mig.

Nu ska jag ta o laga lite mat: Bakpotatis med kött och massa grönsaker <3 Nom nom nom!

XXX


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var väl en rackarns tur att du tänkte om! Älskar dig, blir trevligt att ses. Puss och kram

2012-05-13 @ 01:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0