Jävligt lack!

Jag undrar hur människor tänker. Vissa människor är bra och andra är mindre bra! Mitt inlägg kommer handla om de sistnämnda.

Jag förstår inte hur man själv kan må bättre av att trycka ner någon annan. Att minsta lilla sak man gör fel eller annorlunda kräver en utskällning. Bara för att man själv har det jobbigt?
Visst, ibland har man en dålig dag och kan nån enstaka gång "råka" låta otrevlig. Men när det blir varje dag har det ta mig fan gått för långt.

Sen är jag lite nyfiken på om vissa vet vad ödmjukhet är för något. Att ta ALL cred själv när man har hjälpt till lite?! What the fuck??!! Och om du är så jävla bra som du tror, varför berättar du inte hur du gör?

Det är egentligen helt sinnessjukt att det är JAG som känner mig dum, när det är du som är elak. Konstigt att du inte hör dig själv. Eller så gör du det, men bryr dig inte?

Nu orkar jag snart inte bry mig längre. Du kan dra åt helvete, för snart gör jag det!

Fuck off!

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0