Kalas

Just nu är jag på väg hem ifrån mammas och faster Ewas födelsedagskalas och är fortfarande rysligt mätt ifrån maten. Smördegsinbakad fläskfilé med paprika/creme fraish-klegg. Otroligt gott måste jag säga :)

Idag kom äntligen dagen då mamma skulle få sin present.
Story: redan för 4 år sedan hittade jag på en present som jag tyckte mamma skulle få, men den var lite väl "stor" som 41-årspresent. (även fast inget är för stort för min mamma, för hon är bäst och förtjänar allt bra här i världen). Men redan då bestämde jag mig för att hon skulle få träffa delfinerna på Kolmården, och efter lite ringande och samlande gick jag ihop med fastrar, mor&farföräldrar, kusiner mm och fick ihop så det räckte.

Mamma blev så glad att hon grät en liten skvätt. Jag var inte långt ifrån tårar för det gör mig så glad att se henne så glad.

Det verkade som att båda födelsedagsbarnen var nöjda och glada över kalaset o det gör mig väldigt glad <3

Nu blir det hem o dejta kudden. Tack för en supertrevlig eftermiddag/kväll.

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0