Wii fit.

Jag är så glad att jag köpte mitt Wii fit. Och denna gång är det inte för att jag har tränat eller så, utan för att jag har min vikt-historik där. Jag kollade idag och insåg att jag inte vägt så "lite" som jag gör idag, sen 2010...

Ännu en gång: VIKTVÄKTARNA! Det funderar verkligen och man får äta VAD MAN VILL! Idag var vi på Debaser Medis och tittade på Fearless i Emergenza-finalen. När dom spela klart gick vi till burger king och åt middagen. Med de flesta andra dieter hade man inte kunnat det (iallafall inte beställa en hamburgare med allt på, och pommes) Visst, det fick jag "betala" med några extra propoints men det var det värt!

Imorgon är det vägning och jag hoppas att resultatet är lika bra som imorse på vågen. (Jag kan fortfarande inte låta bli att väga mig varje dag, ibland gör jag det även på natten om jag går upp och kissar).
Som jag skrivit tidigare vet jag att man inte ska göra det, men varje gång jag gör det påminner jag mig själv om hur duktig jag är och ser ju även mitt resultat. Det motiverar mig och det måste ju vara något positivt!

Även fast det har gått rätt bra känner jag inte mig så mycket smalare (då jämför jag med känslan jag hade av mig själv när jag var som tyngst). Men förhoppningsvis kommer väl även det med tiden. Jag har ju bara hållt på i ca en månad!

Jag tänkte försöka rota fram lite bilder på mig själv och använda som motivation och sen för att se skillnaden när jag var som störst/smalast.

Jag håller just nu på att planera för en resa till London i slutet av juni. Mest för att åka till Primark och shoppa loss, men också för att Liza ska dit då! Här är min to-do-in-london-list:

* Träffa Liza och hennes kompisar
* Fylla hela mitt handbagage med nya kläder från primark
* Äta på KFC
* Dricka en Chocolate cream på Starbucks
* Äta minst en macka på Pret a Manger
* Njuta av någon av Londons parker


Det måste jag väl hinna med lördagkväll till måndagmorgon? :)

Som sagt vi var på Emergenza ikväll, jag, Johan och Karlsson. Där träffade vi Bella, Tobbe, Nattis och några till vi känner. Fearless var riktigt bra! Kul att se dom spela live! Håller tummarna för att dom går vidare!

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0