Experimentera

Tänkte att jag ska försöka testa lite nya saker nu. I måndags tog jag första steget och köpte ett månadskort på gymmet/simhallen i Salems centrum. Jag anmälde mig direkt till Vattengympan och passade på att simma en kvart innan det började. I 45 minuter hoppade vi runt i poolen. Jag måste ha sänkt medelåldern med ca 20 år i gruppen! Bara massa tanter, 2 äldre män och jag! :) Eftersom jag ändå var tvungen att vänta på att Johan skulle sluta skolan tog jag en halvtimme efteråt och simmade lite mer. Tappade räkningen efter ca 250m så jag simmade bara på, utan att räkna hur långt... Träningsvärk har jag haft i 2 dagar nu iallafall, så långt vet jag!

Dagens NYA är att göra hemmagjorda geléhjärtan (som är formade som blommor och stjärnor). Just nu står de i frysen och ska stelna ett par timmar, så hur dom bllev än vet jag inte riktigt än.
Kanske skulle det vara nåt för mig att starta ett eget godisföretag? xD Karameller och gelégodis!

Är någon intresserad så kör jag catering på beställning så länge!

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0