Sol och bad.

Kom kust hem från sen heldag på stranden. Solat och badat hela dagen. Har varit molnigt stundtals med det var ganska skönt också. Hittade en ny liten strand idag. En liiiiten sandstrand som var Supermysig. Konstigt nog missades den stranden igår fast vi badade knappt 100 m därifrån. På vägen hem stannade vi och köpte lite mat som jag tänkte laga ikväll. Er blir kycklinggryta med pasta. Nom nom nom. Sen går vi väl se vad se händer resten av kvällen men nåt blir det nog. Jag tänkte nog sova lite middag innan middagen. :)

Brännan på ryggen har fått vila ifrån solen idag och idag har jag klarat mig rätt bra faktiskt. Skönt.

See you later :)

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0